Bättre sent?

När jag kom hem från jobbet låg en sån där rolig lapp i brevlådan, du har ett paket att hämta från Nelly.com.Jag jätte lycklig åhh mina stövlar in i bilen och iväg till vikinghallen..
Jag-Jag har ett paket att hämta här
Kassörskan rotar runt lite och ger mej en liten Nelly påse
Jag-Neej de här kan inte vara rätt
Hon rotar vidare och får fatt på ett stort och ger mej sen kollar hon närmare på det lilla, -Det här är också ditt
Och jag får det, hmm?!
Sen slår mej en tanke, betalade för grejerna jag skulle köpa och sen ut i bilen o river upp det lilla.Men jo vad är det inte!!Om inte mina julklappar till Therese&syster..Hallå liksom! I tre jävla månader har dom befunnit sej där utan att nån har sagt nåt? Men vadå, bättre sent än aldrig? Behöver jag inte fundera på vad jag ska köpa nästa år ;) Nej, skoja bara..Systers ska jag iaf spara för hon fyller ju snart stor..

Sen kan vi ju prata om mina stövlar, dom är heta!!Jag bara avgudar dom men helvete vad smala i vaderna..Hoppas dom töjer sej, som de ser ut nu får jag nästan blodstopp, gudars vilka feta vader jag har lagt mej till med haha..Eller så är det modellen på stövlarna?Eller både och?Hursomhelst så ska jag springa runt i dom här hemma varje dag tills dom har töjt sej ordentligt..



Annars händer det inte mycket, jag hade väntat mej besök så hade handlat fika&så men det blev inte så idag antar att det blir slappdag framför tvn istället?Som alla andra dagar in my life när jag inte jobbar..Ikväll är de bra på tv, Dirty sexy money =)Sen blir de jobba så de heter duga, tog på mej dubbelpass imorn med.8-14 på nytorget sen blir det 17-22 i långserud, sen på fredagen som tidigare nämnt även då dubbelpass..Vadå akassa?Skulle jag behöva de, ser inte ut så..Hur kunde jag ens få för mej att jag skulle behöva de?

Nej nu ska jag skutta runt lite här i mina stövlar, får nog ta av mej dom snart så mina stackars ben slipper lida mer för stunden ;)



Att jag älskar shopping är inget okänt va? Senaste från Hm, jag är kär&jag vill ha!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0