Varför inte

Jag slänger in ett inlägg till, varför inte liksom? För eftersom jag lever ett sånt aktivt (host host kanske inte) liv så. Karlstad blev det för min del, kände mej lite som här kommer jag och åker ensam till Kd först men den känslan släppte och jag har faktiskt njutit av att gå där själv. Bara gå dit jag vill, kolla på det jag vill kolla på ja ni vet. Men trots att det var skönt att gå själv föredrar jag sällskap i längden. Gjorde dagens goda gärning, följde en gammal gubbe till mitt i city för han hittade inte. Han letade också efter en hobby affär och handla julklappar i så tipsade honom om Panduro. Gubben tyckte jag var såååå snäll och visst var jag det? Som sagt, dagens goda.
Hur gick det med julklapparna då, njaaaa.. Jag handlade för hela drygt 200:-, hittade en liten sak till nån, en lite större sak(den sak jag åkte till kd för) till en annan och liiten flaska rödvin till mormor. Antar att jakten får fortsätta den 23 för nu är hon inte alls rik längre.

Fick ett infall att jag skulle åka ut till Ilanda innan jag åkte hem så ringde till Jessica för att få vägbeskrivning vilket gick ungefär så bra som att jag inte kom till Ilanda. Ska jag sväng av mot skåre? Nej fortsätt rakt det är allt en bit cirka 1-1,5mil och man ska inte svänga försen man ser det. Och jag körde och vi pratade på.....Hmm det står Kil på en skylt här? Ja då har du nog kört för långt du kanske skulle ha svängt ändå. Ja så gick det med min tur till Ilanda, nästa skylt stog det Edsvalla på och ja varför inte? Jag hamnade på Ö&B istället :) Vilket gick minst lika bra, så antar att om man vill komma till en affär som går lika bra som den du hade tänkt dej ska du ringa Jessica ;)

Nu är jag hemma igen, försäkringssnack/fix och en fika med Therese hann jag med också. Inser mer och mer att jag måste börja ifrågasätta saker, hursom hjälpte han mej att välja om pensionen och grejer för det hon på banken fick mej att välja var inte det minsta bra i längden. Lite mer koll på försäkringarna fick jag/vi iallafall och dessutom fick vi en trisslott :) Vi kanske blir miljonärer?
Fick ett ryck och blev grymt festsugen på väg hem btw, får se om det går att göra nåt åt det på fredag. Var ett tag sen nu igen så börjar bli dags.





Kommentera
Postat av: michaela

Den 23, åker du då, ska jag med! Om jag får förstås? :)



gullig bild på mig du, BTW :O gaash!

2009-12-08 @ 23:22:47
URL: http://michaelanl.blogg.se/
Postat av: Sara

Snodde kortet på oss :P

2009-12-08 @ 23:47:22
URL: http://ragefromwithin.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, jag har kommenterat från Malins dator och då glömde hon nog att skriva i sitt namn och sin blogg efter jag varit inne, så är säker på att det var från Malin.;)

2009-12-09 @ 16:12:15
URL: http://ragefromwithin.blogg.se/
Postat av: Blomman

Haha Oj då, ja så va det Sandra.

De va jag som snodde kortet :P

2009-12-09 @ 17:31:11
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0