Snö yra

Jahopp, så var det bara sådär redan juldagen. Snart är julen slut fast enligt mej tar den slut på julafton när man går och lägger sej :)

I onsdags kom mamma och bror ut hit en sväng och hälsade på och fick julklappar, hade stått och lagat massa julmat och grejat och måste nog tycka att jag har extremt kräsen familj. Men desto mera till oss :) Uppesittar kväll vart det också, och många miljoner vann vi såklart eller var det ingenting kanske? Vi var bägge två svintrötta efter jobb och stressig dag så vart ganska segt men ändå mysigt. 

Upp i tid igår och gjorde oss redo för en dag på näset med pappa delen av familjen och mormor. Jag tyckte vi hade det super mysigt där ute. Massa god mat, godis och julklappar. Och Kalle Anka, det har jag inte sett på några år nu så det var mysigt! Landade hemma igen kring nio, var tvungna förbi huset och lasta in ved+elda på vägen hem också. Väl hemma igen iallafall så var det dags för ännu mera klappar. Jag måste ha varit riktigt snäll i år så mycket fint som jag har fått :) Och vad har jag fått då, jo här kommer det :))

Av älsklingen fick jag en helårs prenumenation på valfri tidning, fyra nya Gossip girl böcker,presentset med 4 Clean parfymer (love it) och nya undies :))
Av pappa&Ingela fick vi 1000:- på jysk och en TVÅ KILOS marabou mjölkchoklad ask, och starkvins glögg också ju. Och jag fick mysiga raggsocketofflor och escada ocean lounge parfym.
Av mamma fick vi presentkort 200:- på jysk.
Av bror värmeljusstake
Av syster en underbar filt
Av Thomas&Christoffer fick vi en Elvis tavla
Av Mormor fick vi två ljusstakar och en jul en. Dessutom fick jag min stickade halsduk som vart jättefin.
Och sedan tidigare så hade jag ju fått 500:- av farfar och bodybutter setet av Therese så jag måste ju ha vart hur snäll som helst som får så mycket fint. dessutom ska jag/vi få av faster också när hon har vägarna förbi här i mellan dagarna. 

Idag  var det upp tidigt och jobba, sluta tidigt också för den delen. Gött med lite extra slantar för att det är storhelg. Ikväll vankas utgång, efterlängtat! Slottsbron tror jag det lutade åt. Jag ska inleda kvällen med att köra men sen ska Annika ta vid och köra och jag ska korka upp. Baileys&rekordelig cider står på dryckeslistan, gottit det. Men den stora frågan är som vanligt, vad ska jag ha på mej??
                                                                                                                                                                             


    


              



  


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0