Like old times

Kvällen igår blev riktigt lyckad trots att det till en början kändes som den skulle bli pessdålig! All jävla snö drog ner humöret, ja jag skrev jävla snö för nån måtta måste det väl vara även om man gillar snö? Hade gjort mej i ordning en massa innan, kände mej på topp. Allt blev liksom bra, men så fort man hade klivit utanför var frisyren åt helvete, sen resten. Ett försök med snygga kläder och en jacka som passade till var inget bra alls. Snö och kort, på gränsen till för liten vår/höst jacka funkar inte med snö. Fast jag frös inte ändå förutom när jag gjorde ett par vurpor i snön senare :) Innan vi väl kom ifrån säffle var det drygt, jag körde och var lite smågrinig. Men efter jag hade köpt mej mat bestämde vi oss för att slå oss ner i bilen utanför garaget och jag kunde börja skåla i väntn på Annika. Resan gick ganska bra trots snön, tog lite extra tid bara men det passade mej bra. Väl i slottsbron åkte vi och hämtade upp Therese och jättegäng så bilen vart fullproppad. Ner till klubben i slottsbron och in där. Kul folk, fast mycket folk och det var allmänt trevligt. Hemresa sen, gick inte undan denna gången heller och det gillades. Kul folk i bilen, mys och bra musik. MEN väl tillbaka i säffle sen började det gå utför. Hade fått iväg det mesta av folket och skulle till garaget och byta till annikas bil och det gick ju sådär, fastnade i snön och där satt vi men som tur var dök det upp lite folk som tog i och hjälpte till. Skulle ha ut vanen igen för att dra loss annikas bil och den fastnade även den. Ja suck, det tog säkert en timme innan vi var på vägen igen. Två vurpor gjorde jag i snön och det var inte ett dugg skönt. Men hem kom vi, och väl hemma var det bara att knata i snön som gick över knäna på mej. Inte ett dugg skönt det heller så det var sjukt skönt att krypa ner i en varm säng sen. :) 





Det var lite bilder, nu ska det bli mys. Nachos och tv :) Imorn blir det huset hela dagen, eller ja till tre för min del för ska jobba också. Sen väntar en fullklottrad vecka igen så ska njuta/har njutit av denna lediga dagen(som nästan är slut dock)





Kommentera
Postat av: sandra

vilka fina bilder dom vill jag ha:) va en jättelyckad kväll å kändes som förr! hoppas vi kan ses igen snart!:) hemresan gilla ja:)

2009-12-27 @ 12:28:57
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0