Hej underbara lördag

Igår kväll blev en mysig&trevlig kväll. Massa tjejsnack,bäste hejdis pizza,godis och idol. Det gillas! Ett gott skratt åt det faktum att pizzabagaren vet vilken adress Therese bor på men hon vet det inte själv. :) Idol var bra, Erik var bra och förtjänade vinsten igår. Ja det var bra helt enkelt. Hem till lonley house efter det, sitta vid datorn en kort sväng sen sooooova. Sov till halv 10 och jag är enormt mycket piggare än vad jag har vart det senaste dagarna,tack!

Undrar vad dagen idag har att bjuda på? Jag tänker...städa...tomtar...julgran??? Får se vad herrn tänker när han vaknar, hade fått sms av han när jag vaknade om kalas för Peter ikväll. Se hur det är tänkt med det, vi ska ju ut till pappa imorn och ska vara körbara mitt på dagen  gärna tidigare. Men jag kan vara nykter ikväll, och älsklingen kan vara nästan nykter för jag kör inte med kärra imorn och för den delen så kan jag inte köra två bilar heller? Nej det får bli en lugn/halv lugn kväll men går gärna på kalas ändå :)




Jag gillar mitt hår och jag gillar verkligen min skjorta :)) Ge mej flera skjortor tack!(finns ju faktiskt i vitt&svart också)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0