Full fart framåt

Står inte still en sekund just nu känns de som. Fullt med planer var eviga dag, men jag gillar läget. Jobbat idag, skulle ha gått till 13 men blev kvar till 15 och det är helt okej när man ändå är på plats. Imorn ser det ut att vara ledigt, tanken är att jag ska rymma iväg till Karlstad och kolla på en julklapp. Sällskap skulle vara trevligt. Strax efter fyra ska vi ha möte med Benny på folksam och prata husförsäkringar. På onsdag samma tid blir det banken, blöh tråkiga vuxen grejer men det ingår i hela huspaketet. Jobba torsdag&fredag, besikta älsklingens van på torsdag med i Åmål. Helgen, hoppas på jobb och så får det bli en tur ut på näset och hämta ved. Pappa&Ingela var här på kaffe igår och pappa sa att vi fick komma ut och få ved av han och sen skulle han hjälpa oss och kolla efter nån billig ved att köpa. Tisdag nästa vecka är det tänkt att huset ska bli vårat helt och hållet, vi hade tänkt nu på fredag men det hann inte banken med. Och efter det blir det ännu mera fullspäckat,och jag längtar!!!!! Jag ska sätta igång med sovrummet med en gång och det kommer utan tvekan att bli det snyggaste rummet.


Goda nyheter har jag också, verkar som ett heltids vik alá 3 månader väntar på mej. Kan det komma mer passligt? Skulle inte tro det, skönt med schema igen. Varannan helg ledig osv. Kommer att behövas mitt i alla renoveringar och så för då skulle det inte funka att jobba varenda helg. Men lite oro med det med, 3 månader innebär 3 månader som jag inte kommer att kunna vara i hemtjänsten. Hoppas dom vill ha mej tillbaka efteråt. Annars får jag söka mej till andra ställen helt enkelt för skulle ändå inte drömma om att tacka nej till vikariat. 

Nej nu ska jag hitta på nåt att göra vet inte riktigt vad men nånting. Plocka lite, snart börja laga mat och ja det blir nog bra :) Just det, fixa hårfärgen ska jag göra sen med, det behövs kan jag meddela.



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0