Better up

Hemma från jobbet, segt som helvete att komma upp imorse och fortfarande sjukt trött. Kan inte ha nån förståelse för det att jag skulle ha svårt att ta mej upp för jag är och ska vara morgonpigg. Men tydligen inte nu, imorse var det så illa så jag inte ens hann göra mej iordning. Hoppas det är nåt övergående, inte har jag tid att vara trötter inte. Men humöret är bättre idag +++. Antar att man får ha sina dagar, eller? Förresten inte hört om nåt jobb i helgen, lite tråkigt men jag behöver nog vara ledig. Söndag ska vi åka till pappa och hämta ved, ett måste det! Skulle få låna hans 855a också för ingen av oss har drag på pluttbilarna. Kan vara bra att ha den om vi ska bege oss till stuven nån dag också. Måndag kom jag på att jag också är ledig, julbord blir det då! Gottans, första gången jag får följa med på det. Ja nu får jag nog den lediga tid som behövs just nu.

Efter en massa velande hit och dit om kvällen i ära tror jag det är bestämt att det bli mys hos Therese, Idol och massa gott att gnaga på. Det gillar vi, jag är sugen på pizza också. Får se om nån mer är det?? Undrar vem som vinner Idol? Jag tror Erik gör det fast Calle förtjänar vinsten mest eftersom han är den som gjort störst framsteg. Ja upp tillikväll och se vad som händer.

Och så tror jag inte att jag hade nåt mer att komma med. Kanske skulle ta och göra mej iordning nu, eftersom jag inte hann det imorse. :)





Jag längtar efter snö!!!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0