Virrvarr

Dags för en update igen, dagarna bara försvinner ju! Sommaren är snart och då ja då blir det höst. Regn,rusk och mörker, jättemysigt på sitt sätt men sommaren fick gärna vara längre (får väl vara glad att solen lyser nu iallafall)

Jobbde ju natten mellan måndag&tisdag, sen på tisdagen vart de en riktig myskväll med hjärtat mitt. Han lagade god mat och vi kollade på Vi hade iallafall tur med vädret igen. Svinrolig film, hade jag aldrig trott utan dissade den innan men OJ så vi skrattade! =)
I går förmiddags bar det av mot göteborg, inte helt enligt planer men vad gör man? Toppen väder verkligen och hundra elva miljoner människor, långa köer till allt och vi hann allt som allt med 6 karuseller. Balder&bergbanan som är ett måste, den nya härliga saken,slänggungorna och uppskjutet. Och jukebox som avslutning, och nej jag höll inte alls på att DÖ i slänggungorna. Usch fick för mej att min gunga skulle lossna och hade världens panik hela åket haha. Men här är jag, jag överlevde :) Var skönt att åka iväg en sväng, enda som jag har kommit iväg på under sommaren medans alla andra har flängt runt halva sverige..
På väg hem var det läskigt, hade en hysterisk husbil bakom mej som höll på och blinka och hade sig på mej flera gånger. Och jo visst jag körde nog lite sakta för när det mörkna konstaterades det att jag har ingen instumentpanels belysning på bilen annat än vid tripp mästaren och klockan så jag såg inte hastigheten. Och med fullt av fartkamerer så kör jag hellre för sakta. Men blev ju nervös på den husbilen och när vi kom till ett trafikljus vid ett vägarbete ja då låste vi in oss haha.Kom hem gjorde vi också, inte dåligt inte!

Imorse var det segt att komma upp, var lite små sliten. Har jobbat en slappistur idag, imorn kvällen och sen jobbar jag lördag och efter det upptäckte jag att jag har fyra ledigt!!Helt underbart!Synd bara att älsklingen min börjar jobba nu igen annars hade vi haft 4 lediga dagar ihop..






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0