Skriva lite kanske...

Söndag och slappar dag idag, har i princip bara suttit framför datorn hela dagen + att jag har tvättat lite och så. Hade en helt okej kväll igår, lite krångel gällande att komma hem men annars så! :) Och kors i taket fick jag inte ont i magen förrens vi var på hem väg och det gör vi tummen upp för! Kanske egentligen skulle söka läkare för det, men vad ska jag säga? När jag dricker eller är uppe och gör nåt till sent på kvällen får jag så ont så jag jag knappt kan andas ordentligt. Då säger farbror doktorn, nej men se stanna hemma då och lägg dej klockan 21.00. Lätt fixat och mer lättbotad patient är svårt att hitta.


Ikväll har jag bestämt att vi ska äta nachos och mysa med min älskling, kolla på nån bra film kanske?
 
Imorn är det måndag igen och jobb blir, gör natten och sen är jag ledig onsdag och då blir det liseberg!!!!! Enormt efterlängtad! Jag längtar efter att åka lisebergsbanan, balder, spinrock och flumride. Mina absoluta favoriter :) 






 

Kommentera
Postat av: Anonym

jag har exakt samma problem, tog blodprover för de, har lågt b12 som fasen du, :p kanske samma med dig? :D

2009-08-02 @ 22:16:43
Postat av: michaelanl

2009-08-02 @ 22:17:29
URL: http://michaelanl.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har exakt samma problem, tog blodprover för de, har lågt b12 som fasen du, :p kanske samma med dig? :D

2009-08-02 @ 22:18:09
URL: http://michaelanl.blogg.se/
Postat av: Jessica

snyft, jag vill också åka :(

kanske kan åka nästa år, du och jag? :)

2009-08-03 @ 08:18:45
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0