Sally uppdaterar om gänget

Nu börjar dom små bli riktigt härliga, lite busiga,vingliga och hej så charmiga! Pipen är det mest framstående i gänget, en tjej tror jag bestämt att "han" är också. Tycker fortfarande att det är en han trots att de mestar talar emot de. Hursom helst, den mest framstående i gänget, social, modig, busig och pipig :) Han vinglar fram till en nu när man är i badrummet :) Och ger sej ut på små promenader i badrummet utan att Sally får hämta han (henne).
 Sen har vi nr 1 svart-vit som älsklingen har döpt till Täppas, nog den sötaste i gänget. Men ganska opersonlig än, gör inte mycket väsen av sig utan är bara där och ser fin ut och busar ibland :) Osäkert om de är en tjej eller kille..
Sen har vi grå-vita, en tjej även detta tror jag bestämt. Är namnlös fortfarande, en go tjej dock som kommer näst efter pipen i beteende, busig och modig men kanske inte riktigt så social. Sally gjorde en skum grej med lilla fröken grå här i måndags,jag satt i vardagsrummet och hörde lite pipande och rätt som det är kommer Sally bärandes på grå. Släpper henne på vardagsrums golvet fräser till på Tiger och går igen. Utan den grå med sig? Hallå?! Hon kom tillbaka efter en stund och då "hjälpte" jag henne och bära upp bebisen igen.
Sen har vi lilla killen Molly, ja jag vet namnet. Men jag tycker att det är en Molly så de så! Molly är efter i utvecklingen ganska rejält, sist ut med att öppna ögonen. Absolut minst av alla, och det är inte bara lite mindre han är uatn han är mini. Sover mest  och den som rör på sig minst. Kanske är något fel? Men vi avvaktar och ser, alla kan ju inte vara framstående med en gång :)

Nu vill jag ha in lite intresse anmälningar också, vem vill ha? Pipen är lappad, och även eventuellt Molly men resten av gänget söker hem..










Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0