Rubrik?

Tänk att det ska vara så svårt att komma på finurliga rubriker? Blir mest veckodagarna och ja det är tråkigt! Fantasi tack.

Sov morgon idag, ska iväg och göra natten sen. Blev en halv jobb helg också, var ledig i lördags men igår blev det ett dagpass inplanerat, och väl där blev det sjukdom och efter lite pysslande bestämde jag mej för att stanna kvar och jobba kvällen också. Så igår fick jag ihop 13 h på raken och det är jag nöjd med :) Vart så mysigt på jobbet igår eftermiddag /kväll så, födelsedagskalas och grejer och jobba med Linda som jag inte har gjort på typ 6 veckor eller nåt? Det var en bra dag :)
Väl hemma igen fixade hjärtat mitt mat och jag satte mej framför tvn och kollade på Tribute, helt okej bra film.. Sen fick det allt bli natten och jag somnade så gott som direkt jag tittade på sängen, har jag inte gjort det senaste utan legat och fundilerat på massa saker och löst världsproblem alldeles för mej själv så det var ritkigt skönt att bara somna igår..

Ska man roa sig med innan jobbet då tro? Är ju ett helt gäng timmar kvar innan jag behöver ge mej iväg.. Vet nästan att jag egentligen bara kommer att bli sittandes här men man kan ju tänka att man ska göra nåt? :) Och hej vilket torrt inlägg förresten..

Längtar efter lönen nu, gaah vad jag äckligt fattig just för tillfället. mycket värre fattig är jag brukar vara tror jag bestämt och det ska bli underbart när det blir torsdag! Karlstad blir som vanligt då, jag har en plan som heter Ett besök på Ikea, sen har jag en annan plan som heter Köpa tröja på Carlings. Och en tredje som heter Uppdrag fylla kylskåpet och gud så jag inte ser framemot det! En gång i tiden var det jättekul och storhandla mat tyckte jag, nu känns det mest som att stort tråkigt måste! Jag har tröttnat redan vid brödet. Just de, kom på att skopunkten har ett par stövlar med mitt namn på och dom måste kollas in. :) Billiga var dom också, och nu är det ju snart höst och då är nya stövlar ett måste :)

Nej nu ska nog jag ta och se om det finns saker som behöver grejas med, hej på er!



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0