Pustar ut

Jag känner ofta en känsla av tomhet och ensamhet,
men eftersom jag är stor och stark räknas inte det.
Vi pratar därför istället om vädret .



Äntligen var denna kanske något slitiga vecka klar! Inte så att jag klagar, men det ska faktiskt bli skönt med en ledig dag imorn :) Jag tillochmed kunde "packa upp" ur necessären idag något jag inte har gjort sen i måndags. Efter jag hade sluta jobbe åkte jag och plocka upp Therese och hon fick följa med mej på min väldiga storhandling på Lidl haha, hade nog egentligen kunna åka dit själv och handla mina 5 varor men jag kände för sällskap :))
Sen dags att styra hemöver, hade besök av två söta katter när jag kom hem. Den nya katten i lagårn och en annan som låg och mös här ute. Mysigt! In och hälsa på älsklingen som var lite halv vaken när jag kom, beundra den väldigt vacka bucklan dom fick med sej hem efter att tydligen ha fuskat? Tsss, löjligt av dom som inte kunde ta en förlust säger jag. Men alltid ska det vara nåt eller hur? Jag tyckte det var kul att dom vann! :) Älsklingens stolthet den bilen..

Ikväll har jag bestämt att det ska bli nachos mys, alldeles för länge sen sist så nu är jag jättesugen på de! Hoppas på att det ska gå nån bra film sen med, eller så kanske vi har nån bra film att kolla på på datorn. Ja de märks de.. Råkade se nånstans förut att det ska komma massa nya Wallander med, det gör jag tummen upp för för Wallander är bäst..Längtar efter dom nya filmerna..

Längtar efter shopping nu med, imorn!!Wieee. Nya stövlar är nummer 1, en tröja till får det allt bli och sen säkert massa skit. Tror bestämt att vi skulle till nån rolig affär i Ilanda också, och så ska vi på panduro så kommer nog ha massa kul med mej hem och en något smalare plånbok känns de som. :)  Ska bege mej in på expert imorn med och hoppas innerligt på att dom ska säga att det går att laga min kära telefon, och att det inte ska kosta 25 miljoner. Håller tummarna..





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0