Onsdag

Redan onsdag, snart är det jul och sen påsk och helt plötsligt så var nästa sommar redan över. Så är det.




Sitter och slappar mej, som mest hela tiden. Ska jobba natten inatt, innan jag börjar blir det nog till att hoppa in och säga hej till Therese. Och imorn när jag slutar blir det till och hälsa på Jessica en sväng. Fredagen ska jag faktiskt till hemtjänsten och jobba en 7-16, spännande! Lär ha hänt en del där dom månaderna jag har vart borta. Kul att dom ringer mej igen också :) Och härom dagen ringde de en från polstjärnan också, fast då jobbade jag redan. Bra att det rullar på iallafall. När jag slutar på fredag har jag jobbat 9 dagar på raken och hoppas lite smått på helgen ledigt men har redan sagt tidigare till planererna att jag kunde jobba. Ja ja märks närmare de..

Igår kollade jag&älsklingen på nyaste Wallander-Tjuven. Den var jag inte nöjd med! Den var inte alls lika bra som dom andra nya. Kuriren har vart den bästa av dom nya och jag säger SE DEN :)


Längtar till den 31, hoppas hoppas hoppas!! Jag bubblar av planer och dagdrömmar om detta just nu..Jag&Älsklingen ♥ Och nej det är inte min ide det handlar om utan nåt annat. Och vad det säger jag inte.. ;) Min ide finns också fortfarande i mitt huvud, även om det inte är lika intensivt just nu. Jag drömmer om annat nu.. Och nej det är inte barn heller för den som trodde de, det verkar ju vara vad många tror just nu bara för att jag inte är ute så ofta. Men det är faktiskt så att jag jobbar mycket och däremellan är jag tråkig ganska ofta, thats it!



Therese ville ha en dikt, men jag är ingen poet och jag gör det enkelt för mej så hon får denna =)


Nu ska jag dricka kaffe, peta i mej frukost, tvätta och mata diskmaskinen.. Spännande va?










Kommentera
Postat av: therese

Okej, det får väl duga då!;)

2009-08-20 @ 16:18:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0