Like n`old lady

Jo man tackar, ont i armen och ont o knäet och känner mej riktigt gammal! Knäet är gammalt men har inte besvärat mej dom senaste åren, hade mycket problem med det från jag var 13 till typ 20 men sen har det vart lugnt. Meniskel förändringar konstaterades vid förra magnetkamera röntgen jag gjorde men sen inget mer, undrar vad följderna ska bli nu eller om det lugnar ner sig igen. Sen armen, eller armbågen. Jobbet är nog tyvärr skulden till det men är nog bara tillfälligt men det känns, ganska rejält också just för stunden. Men det går över, precis som allt annat :) Får tänka mej för och vara försiktig med vad jag gör..

Jobbat natten inatt då, blev visst så att det blev varannan natt denna veckan. Det är bara att tacka, efter super lönen jag fick denna gången kan man ju bara undra hur supermega bra den blir nästa gång? Men ju mer inkomster desto mer utgifter blir det. En mängd fördelsedagar och ett dop är i antågande dom närmaste två månaderna. Faster fyller 50 år den 4 sept, älsklingen fyller 27 år 2 oktober, kusin min blir 9 den 5 oktober, lilla Nova ska döpas den 10 oktober och sen slår fröken Therese på stort och fyller 20 den 12 oktober. :) Tror bestämt att Ingela fyller år inom kort också, denna eller nästa månad. Tycker det är kul när folk fyller år, och annat för jag tycker det är jättekul och ge presenter även om jag har ganska kass fantasi ibland. Älsklingen är absolut svårast att hitta på till men jag har en plan :) Faster är svårt också, ska inte åka med dit och gratulera heller så får skicka med nåt med Pappa&Ingela när dom åker..

Imorn ska jag göra en tur till Åmål och mormor innan jobbet, ska hämta en servis som hon vill att jag ska ta hem. Hon och morfar började spara på den när jag föddes och sparade bra länge. Den är jättefin&värdefull så det är en ÄRA att det är jag som ska få den. Inte ens förstfödd av barnbarnen är jag men jag ska få den :) MIn underbara mormor...
Ska nog bestämt göra en tur in på eurocash när jag ändå är i Åmål, fanns en del smått&gott där som är bra att ha. Blir till att åka iväg i tid det, ska ju hinna hem emellan också och lämna av servisen innan jag återigen ska jobba natten. Efter det passet är det ju efterlängtade torsdag och löningsdag, karlstad blir och visst nämde jag alla mina planer där? Längtar efter carlings&mina nya stövlar :)

Nej nu ska jag hoppa iväg till Farmville och skörda lite, haha fjant jag!



Till mitt  ♥

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0