Laddar

Laddar för en hel dag nu, dricker en kopp kaffe och hoppas på massa fin shopping och en trevlig dag. Hoppas på min och älsklingens framtid och förbereder mej på Therese flytt. Ringde från hemtjänsten imorse, orkade inte ens svara för att säga nej så tryckte ljudlöst med en sting av dåligt samvete. Men känns bättre det än att säga nej faktiskt..
Gjorde en knäpp sak imorse förresten, hörde alarm sådär långt bort.Inte mitt..Vaknar till liv några minuter senare och kollar klockan halv sju och sen väcker jag hjärtat mitt -Du har försovit dig och han flyger upp!! Kollar sin klocka och säger att den är ju halv sex och säger på bestämdaste min är halv sju. Men bestämmer mej sen för att kolla igen halv sex. Jag är så SNÄLL eller inte?! Förlåt igen älskling..

Nu får nog fröken sätta fart, 9 ska hon vara hemma hos Jessica..


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0