Jag är klar!!!

ÄNTLIGEN! Känns helt underbart, var inne och kollade resultaten för alla inlämnade enheter och hade godkända resultat på allihopa förutom en som verkade saknas? Men den är inlämnad den med så hon måste bara ha missat och föra in resultatet :) Det var en sån lättnad och få trycka på skicka och veta att det var sista gången, nu tar jag ett "studieuppehåll" och gör  annat. Och senare ska jag läsa mer, til våren skulle jag tro att jag ska söka om att läsa.. :)

Snart är det dags för jobbet igen, ska hitta på nåt nu i eftermiddag och det är alltid trevligt :)) Liiite nervös att köra bussen bara, aldrig gjort de förut men ska nog inte vara någon fara.. Har ju kört van och den är i samma storlek så..

Upptäckte när jag kom ner imorse att älskingen min hade vart duktig inatt och gjort storkok på köttfärssås, det gjorde jag i fredags så nu får vi äta köttfärssås så det står härliga till :) Duktig han hjärtat mitt som lagar mat mitt i natten.. Skulle aldrig jag orka med, men är man hungrig så.. :)

Nej nu ska jag hoppa vidare, hänga lite tvätt,dricka kaffe och käka lite innan jobbet.. hejs svejs



Kommentera
Postat av: Blomman.

Jaha. Haha : ))

aja, samma sak typ :P

2009-08-17 @ 23:05:15
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0