Buhuu

Ja idag har jag då hunnit med mycket, jobbat har jag gjort och på jobbet blev det en tur till Nysäters marknan. Hittade faktiskt lite smått och gott på ett 10:- ställe. Prickigt presentpapper, kunde inte välja färg så blev ett svart ett rött och en grönt :) Även en Marilyn Monroe och en Elvis tavla hängde med. En lite present till Kusin och scrapbooking tejp med mönster.. Tyckte jag lyckades få ihop riktigt mycket just där. Sen fick det bli lite godis också, ett måste när det är marknad! Tillbaka till jobbet igen och jobba sisådär 1 timme till innan jag fick slänga mej iväg hem och hämta Sofias sadel som jag lånade för att testa på Böbben och sen bar det av till Åmål för att plocka upp syrran och en snabbis in på Profab innan vi styrde mot Tösse. Blev ståendes och kolla när dom försökte lasta en häst som var ganska ovillig innan det bar av hem till Sofia för att köpa baklucka till min bil. =))) En blå i precis samma färg som min! Visserligen har den sin skavanker med rost på tre ställen men tyckte att för 350:- fick den duga eftersom det inte är aktuellt att lämna bort min baklucka i tre dagar för lack just nu. Längtar tills hjärtat kan hjälpa mej och sätta på den, wiee myket finare kommer det att se ut nu!

Tog svängen om Säffle på hemvägen, dumpa av luckan vid garaget och vara fet och köpa med pizza hem. (Pizzan var sjukt god, och ja Hejdis gör bäst pizza). När jag kom hem skulle jag få med mej allt in och när jag lutade mej in för att ta med ryggsäcken gled mobilen ur fickan och hamnade på golvet. Sen när jag fick meddelande skulle jag kolla det och skärmen är helt svart med en lite spricka i?! Då har den verkligen gått sönder av att ramla cirka 30 cm ner på ganska mjukt bil golv? Det är helt sjukt, verkligen. Och jag grinar, min telefon var nog den bästa jag har haft och bara sisådär 5 månader gammal.. Och BLÄ för att köpa en ny IGEN! Men ska först höra vad de skulle kunna kosta att laga, kanske kan vara värt?  Just nu har jag min rosa Nokia(som är blå för stunden visserligen), och den funkar inte knappsatsen på så ingen ide att skicka meddelande till mej. Älsklíngen har min andra nokia eftersom bägge hans är trasiga också så jag får hålla tillgodo med den rosa.


Imorn blir det jobba, måndag LEDIG! Fullt upp som tidigare nämnt. Efterlängtat med måndag och hoppas på det bästa. Ska dessutom bli skönt med en dag ledigt, tycker att förtjänar det efter att ha jobbat 213 timmar denna månaden och 76 timmar denna veckan. :)

Just de, DeVal har kommit till jobbet igen och jag ska köpa två tröjor:



Nu ska fortsätta att grina, och tycka riktigt synd om mej själv för att min mobil är sönder. Jag tänker också tycka synd om mej själv för att jag är ensam hemma och inte det minsta road av det idag.Saknar min älskling med, inte sett sen i torsdags nu ju.. <3


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0