Underbara vårdag

Kan nog inte bli så mycket bättre, hur skönt är det inte?

Har vart ute och rört på mej en massa idag, duktig satt! Jag och Anna drog iväg ut på jobbet förut, fick med oss ett par och promenerade iväg till Domus fika och spana i affärer :) Trevligt trevligt! Och när jag hade slutat kom Sandra,William och Mikaela till jobbet och vi promenerade iväg. Återigen bar det av till Domus, spanade och köpte ett par brills.Tyckte jag var hur snygg som helst i dom i spegeln på Domus, men när jag fick se mej själv i spegeln i bilen kanske jag inte var fullt lika snygg i dom..Men orka bry sej, jag gillar dom allt ändå.Och det är vår och nya brills är ett måste liksom..

Efter promenad  fick det bli garaget en sväng, försökte pilla bort lite lack från min&älsklingens snygge bil men jag tröttnade.Får nog anställa lilla syster snok till de istället.Hon har ju tillochmed erbjudit sej =) Vill att den ska vara körduglig nu, ut och glida i den skulle vara grejer det! Längtar tills det är klart, men måste ju konstatera att om jag kanske ansträngde mej lite så skulle de gå fortare? Får ha de i baktanken..



William bakom ratten, visst gör han sig bra där?

  
Sandra fick sej en rosa bil och William sov gott i vagnen..


Nu ska nog jag ta och fixa en kopp kaffe och kanske gnaga på en kaka :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0