Torsdag

Känns som fredag, eller iallafall som helg.Fast det är det ju på sätt och vis men jag tar ändå inte helgen förrens imorn =) Fint och jobba ihop några timmar storhelg också :)
Idag har jag hunnit med en massa, slutade tidigare på jobbet och åkte iväg till Sandra och passade William medans hon var hos tandläkaren. Jessica kom dit och hälsade på :) Var nervös innan för att passa William helt själv när jag inte visste hur länge Sandra kunde bli borta men det gick hur bra som helst för han är ju faktiskt världens goaste bebis!
Sen åkte jag och Sandra(o William såklart) ut en sväng, jag hämtade Hm paket med söta ballerina som jag hade beställt för evigheter sen.Dom passade fin fint! (Får bli backup i helgen ifall jag inte överlever pumpsen hela dagen..)

På väg till handlarn sprang jag på Emelie, åhhh blev så glad och se henne! Min vän, är hemskt allt som händer runtomkring och jag önskar att jag kunde finnas till mer..Nu har jag iallafall fått nummer igen, skönt! Har ju inte kunnat få tag på henne på evigheter.. Min barndoms vän, kommer alltid att betyda så mycket för mej oavsett..




Efter detta begav vi oss till Nysäter, Sandra hjälpte mej med blonderingen så ska snart hoppa och skölja ur den.Sandra och William har nyss åkte hem och jag väntar på att älsklingen min ska komma hem så vi får laga mat och mysa :) Snart är det 2 års dag också, mysigt!  Älskar dej <3

Just de, höll på att glömma..Jag hämtade kameran förut :) Nöjd säger jag bara, enda som jag inte var nöjd med var det faktum att jag hade trott att jag skulle få skinnjackan med.Men men man kan ju inte få allt..

Nu får jag bege mej in i duschen jag, håll tummarna för att jag blir blond utan minsta gnutta gul!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0