Tisdag

Tisdag idag då, min lediga dag =) Jag och Sandra ska åka till Åmål och handla , ska ta en sväng förbi mamma&mormor också.Mamma ska få klippa mej så jag kan blondera utväxten igen.. Måste köpa strumbyxor idag med, herregud har inte haft strumpbyxor på hundra år! Bara leggins hela tiden.. Men men, blir nog bra det med =) Kommer bli så fina på lördag jag och Sandra så, Sandra fick iväg och köpa sig en snygg prickig kjol tills lördag hon! :) Jag har ju fått låna ett par pumps av Jessica med, fick iväg till apoteket igår och köpa självhäftande skummgummi så jag kan få dom lite  mindre för var lite stora.Hoppas de funkar nu, men kändes som de skulle göra de!
 Nu fick jag iväg en sväng till Axfood med Therese också innan Åmål, blir en massa roadtrip idag! Trevligt trevligt.

Nej fick iväg, hejs svejs 

Kommentera
Postat av: Jessica

ha du orkat gå in pumpsen än då?

eller dödar dina små fötter dig i dem också? =)

2009-04-07 @ 19:54:50
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0