Tisdag

Känns som måndag :)
 Jobbat idag, jobba hela veckan för den delen..Har fullt upp de närmaste tror jag bestämt, massa jobb&kurs i tre dagar..Ska jobba igen för kursen nästa vecka..Hoppas kursen blir rolig nu!Men det tror jag, men namnet låter ju ganska hemsk-Med livet som insats.. Fast det är faktiskt i arbetsmiljö&säkerthet så =)

Igår var det hemma mys slappis dag, gött de.Älsklingen lagade godaste maten, Lax :) Då blev jag nöjd..
Var duktig och började skriva rent med, måste bara bli klar med all renskrivning denna veckan för det är sista veckan nu.Men de tar jag torsdag el fredag när jag jobbar kväll så jag är hemma på dagen..Skjuta upp e jag duktig på.. ;)

Var och hämtade Halens paketet idag, ohhhhhhh jackan var tusen gånger snyggare i verkligheten och jag är så nöjd med den.Passade perfekt! Och ljuslyktorna var söta :)


Ne nu hade jag inte ro och sitta här längre, ska hoppa iväg och hitta på något att göra.



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0