Redan söndag

Idag tog jag mej friheten att sova ända till 10 i 9, inte dåligt de inte! Igår orkade jag inte sätt mej och skriva nåt, så de gör jag nu istället då.

Fredags åkte jag till Jessica, drack kaffe, tjötade, rastade Harry på staden och fikade.Lika trevligt som alltid. =)

Så var de dags för jobbet..Fint väder och kände inte för att sitta inne, tog med mej en och åkte ut med leasingbilen bar av ut till Duse sen garaget och spana lite innan de blev några turer på stora staden igen..Resten av kvällen var långsam, var klara tok tidigt.

 Upp tidigt på lördag morgon, ställde mej och förbredde tårtan till lillasyster innan min arbetskamrat kom..Sen var de jobba några timmar innan dagen var slut. Åmål nästa när jag hade slutat, förbi mormor först och hjälpa henne med bil sen hem till mamma och syster..Invänta älsklingen min innan de blev  tårta och paket öppning, tror att syster blev ganska nöjd med presenterna =) Sötaste kommentaren om mitt hemma gjorda presentkort på körlektioner-Är det bara att jag lämnar in det här? Skulle ta kort under tiden med, och gissa?Kameran har blivit konstig, står bara svagt batteri och den stänger av sig testade med flera olika och samma med alla sen testade Michaela och i hennes var batterierna fulla i min svagt batteri! Var ett par trevliga timmar i Åmål iallafall och dessutom fick jag ett par nya skor av mamma =) Tänk att nya skor ska vara så trevligt?

Efter Åmål bar de av hem efter många timmar på vift, plockade och grejade lite innan det blev soffan och underbara kultfilmen Grease! Älskar den..
Sen lagade älsklingen mat, och vi käkade och kollade in Robinsson..

Bestämde mej sen för att spana lite på kameror, för en ny skulle jag bestämt ha..Men med tanke på att jag så sent som i fredags beställde en jacka för flera hundra köpte jag en billigare kamera.(får ju tänka lite på ekonomin ibland)En svart samsung blev det iallafall, modellen som kom efter den jag hade..Det duger alldeles perfekt åt mej, jag gillar samsung(älskade verkligen min rosa sötis), dom är enkla bra och prisvärda så så fick det bli..Hade dock gärna haft den i rosa men fanns inte i kvar, bara silver och svart och då fick de bli svart..




Nu ska jag greja runt lite, blir jobba igen vid två tiden till 9 ikväll..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0