Onsdag

Idag är jag nästan helt piggelin igen, skönt! Har vart på kursen idag (sista dagen :( ), vi fick lära oss om stress hantering, sen var de studiebesök på energicellen,promenad, korvgrillning och meditation :) Jag hittade en träningsform för mej på energicellen, vibrations träning :) Ett program på 30sek motsvarade 60 sit ups :) Sen fanns det en hel drös olika program för dom flesta kroppsdelarna.Kanske borde testa på de mer?

Efter kursen drog jag iväg på blomster jakt, penseer&murgröna inhandlades som jag planterade i min stora kruka när jag kom hem..Blev så fint så! =)

Imorn blir det jobbet igen, vart borta därifrån en vecka nu så verkligen på tiden att jobba lite..Sen blir de för den delen jobb resten av helgen med..


Nu ska jag sätta igång och städa, sen laga mat&kolla på Greys anatomy..




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0