Lite senare

Här går det upp och ner, i ena stunden är jag hur pigg som helst och i nästa halv död..Tror jag har feber som i en bergochdalbana,det är konstigt..Och att denna huvudvärken inte ska behaga släppa? Det är jobbigt..

I mina pigga stunder idag har jag fått en del gjort, lite tvätt,disk och annat småplock(så inge större så,såpass piggelin är jag icke)
Ringt till A-kassan med och fått det fixat, var dock tvungen att skicka in ett kassakort som jag ev får ersättning för..Beror på hur dom ser de, så det återstår för mej att se också..Fick ett annat brev som ger mej lite små panik, gaahh vet inte om jag vill..Men hursomhelst måste jag ändra tiden för jag jobbar.Det var lurigt, inte berätta vad..Men det angår faktiskt inte alla..

Vill att min älskling ska komma hem, jag vill kramas och inte vara ensam.. ♥


Nu kände jag att det var täcke dags, så tackar för mej nu..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0