Lediga dag

Min lediga dag, självklart ringer telefon vid kvart i sju.Orka inte svara men kunde heller inte sova längre så gick upp..Efter tio minuter får jag sms från Sandra som också var uppe tidigt :) Så jag fick sällskap(över telefon).. Ska snart hoppa i duschen sen hämta Sandra och åka till soptippen, gött och bli av med massa skräp :) Har blivit en del säckar, att man samlar på sej så mycket?Förstår inte detta..

Blir nog inget Karlstad idag som de ser ut, får se om de blir någon annan dag eller vad som händer..jag vet att jag längtar tills på måndag när jag&älsklingen ska dit.Fylla upp kylskåpet och så tror jag bestämt att jag vill till Rusta :) Har hittat sötis skor där, och så en massa annat som jag vill ha/behöver ha..

Nej fick hoppa i duschen, kanske återkommer senare :)



Kommentera
Postat av: Jessica

aha okej, de svarta såg precis ut som dom som jag köpte när jag bodde i lägenheten :)

2009-04-21 @ 10:41:37
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0