Hej lördag

Lördag och sovmorgon, slog på stort och sov till halv nio idag inte illa de inte..Men borde nog ha gått upp sju, var inte de minsta skönt och sova "länge" var hundra grader varmt när jag vakna och ont i huvudet, har jag minsann inte när jag går upp tidigt.Könstigt!?

Igår gjorde jag en upptäckt på kvarnbacken, ett  "lågprissolarium"  spanade in det lite närmare och kunde konstatera att dom där grill rören som gör att man ser ut som kräfta saknades.Så fick ju såklart testa, och gud vad de var mycket bättre än dom andra..I dom andra är det 5 minuter och sen bränner det i hela ansiktet.Jag måste gilla detta nya =) Tummen upp, fin färg fick jag ju också såklart!

Efter min stora upptäckt gled jag hem till Jessica, en kopp kaffe bulle och lite tjöt innan jobbet är trevligt! Hann även med att sitta ute lite innan jag fick slänga mej iväg och handla&jobba..

Sen jobbet då... Där stog en stor kartong innanför dörren, och JA Deval hade kommit och alla mina saker var jättefina..

När jag slutade kom iallafall Sandra och hämtade mej och vi åkte och spanade in garaget, älsklingen och denne väldige ratlook bilen :) Var väl kvar där lite över en timme, William var med så jag fick bära runt lite på han, goingen :) Var även en liten liten tjej bebis där en sväng med, så söt!


Sen bar de av hemöver, gjorde Kebab&pommes frites och myste framför tv lite innan det var bedtime ♥..Min dag igår, en sån där effektiv dag när man hinner med så mycket..

Idag ska vi se om jag är lika effektiv, men tveksamt. Ska tillbringa 22h på jobbet så..Och innan de borde jag städa eller skriva rent, pest eller kolera?



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0