Fortfarande tisdag

Har utnyttjat min lediga till fullo..
Oj så mycket jag har hunnit med, först iväg med Therese till Karlstad och axfood..Sen iväg till Sandra, garaget och till sist och hämtade upp Mikaela och det bar av till Åmål.Bolaget, eurocasch och mormor..Tillbaka till säffle med en avstickare ut i tveta och kollade in Sandras bil. Fin var den! Sen en massa mer masande innan jag gjorde en sista vända till garaget och sen hem..Har gått åt en himla massa pengar idag på ja...Vadå? Cider, blondering och mat..Mat är dyrt, och tråkigt att köpa också  men det är gott =)

Nu sitter jag här och funderar på om Hockey innebär att jag ska behöva missa Desperate idag?Hoppas verkligen inte de, gud vad tråkigt...

Kommentera
Postat av: Malin

A men jävla hockey väl! Självklart så va de inget desperet för hockey skiten. Jag HATAR HOCKEY! Men de har du nog redan fattat;)

2009-04-07 @ 22:51:16
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0