Det är måndag

Nyss(eller ganska) kommit hem från jobbet, nu var det färdigt för denna gången och jag ska vara ledig en hel dag.De ni! Sen kör jag en hel dag, pust..Alla ska iväg på planeringsdag och vi timvik blir där heeela dagen..Fast med en liten rast mitt på dagen..Fin fint i timmarna de iallafall. Tage mej friheten att ta en dag ledigt med, dagen efter vår marten =) Synd att jag jobbar lördagen bara, men ska nog hinna bänna en massa pengar ändå så ingen fara.Slutar faktiskt två så..

Hade fått ett brev när jag kom hem, från Akassan att jag var beviljad Akassa..Va säger jag då? Hmm, med en dagpenning på 891:-..Är inte det väldigt bra de? Men hursomhelst ska jag nog inte göra nånting åt det..Jag har jobb så jag överlever fram till september iallafall.Får ringa och prata med dom imorn..Har ju faktiskt av-anmält mej som arbetssökande eftersom jag har fullt upp som det är så jag inte ens hinner med att springa på Af hela tiden..Bara en massa krångel, tacka vet jag jobba!

Imorn som sagt ledig, jag ska åka till soptippen och göra mej av med en massa skräp.Och så ska jag åka med Sandra till stuvbutiken och köpa tapeter till Williams rum, vi har tänkt oss försöka oss på att tapetsera under helgen..Hehe får se vad de blir för resultat, men är ju ganska enkla raka väggar och jag har ju kollat på när älsklingen och hans päron tapetsera här så lite har jag väl snappat upp :) Här var de dessutom krångligt, snett och vint och tapeter som stöp ner från väggen..

Jag är sugen på nya skor, funderar på om ett visst magiskt kort ska få köpa nya skor åt mej imorn? Behöver femtielva nya par för jag har faktiskt gjort mej av med tre. ;) Återstår att se, jag har faktiskt blivit vuxen och inte vågat använda kortet på länge..Men ibland får jag för mej att bli liten igen och smygshoppa och låtsas som det regnar ;) Men men, får se om jag "vågar"..Åhh får nästan dåligt samvete bara jag tänker tanken...Bort bort bort


Nu ska jag röja ur ännu mera skräp& så väntar jag på min love.Vi ska tydligen käka en våffla med grädde&sylt idag =)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0