Sjukdag

Ja fick bli de, vill verkligen inte egentligen men blir nog inte friskare av att jobba..Så idag blir de hemma, imorn ska jag bara göra dagen på nytorget (ist för dagen där o kvällen polstjärnan)..O sen är jag förhoppningsvis frisk igen.. Ska åka till vikinghallen sen tänkte jag, köpa massa frukt&juice..O ny nässpray...
Får ta igen brevid gången i näst nästa vecka ist..


Alla som känner mej vet vilken förkärlek jag har till doftgranar av olika dofter&roliga motiv.Igår hitta jag "vanliga" granar på Tradera, men dom hade jätteroliga lukter..Har budat på choklad, hallon&bubble berry.. =) Hoppas jag får dom 8:- styck är billigt också..Sen så fick jag mej mina älsklings byxor på tradera igår med, gött nöjd!!


Vad ska man ta sej till o göra nu då? Önskar att jag hade haft en DVD box som jag inte hade sett tidigare..Men får kanske bli o kolla in några gamla avsnitt Desperate Housewives =)

                      

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0