Marten o mera

Jahopp nu har man inte skrivit här på en dag o lite mer..Har haft fullt upp =)

I torsdags fick jag inget av allt jag borde ha gjort fixat, utan hade ist en trevlig heldag med Sandra&Goaste William..Gick på promenad, var ute o åkte bil, käka glass&mat o tjöta en himla massa =)

Igår var de full rulle all day, hämtade upp Therese vid 9 o så bar de av till Karlstad för litte födelsedags presents shopping o lite annan shopping.Började på stuven så nu äntligen ska de väl bli klart!! Sen blev de........... Och efter det bergvik-Skor började vi med, fick tag på två par stövlar&rosa plasttofflor. Ett par av stövlarna hade en lite klack dom andra var utan klack =) Fick inviga dom med klack igår, underbara!! Sen vart de inte så mkt mer shopping faktiskt, köpte hårsnoddar&blomm-hårnålar och en present till....

Sen hem då, gå på marten med älsklingen, Sandra,William&Andreas. Där blev de mer shopping, 7 olika par döskallestrumpor, en tröja till min kärlek, massa godis, roliga kryddor(typ sourcream&onion, tzatsiki mm)  och en fejk parfym, ska föreställa JLo Glow, luktar exakt som originalet o sitter rätt bra för o va fejk 100ml för 100:- ett fynd =)
Inge mer handlat sen tror jag va?? Nej va nog bra så..

Sen hem, älsklingen bjö på Alle mat o vi kolla på tv en stund..Sen var de dags o svira om för utgång, nya stövlarna, svarta leggins o min långa stickade tröja.. Älsklingen min körde mej til Therese o sen bar de av hem till Malin för förfest, efter de till tivoli, tagada wihooo Sen Harrys, o sen kom älsklingen o hämta mej..Fick köra Therese en sväng o leta efter hennes drömprins men han fanns ingenstans sen bar de av hem igen..Hade de rikitgt kul sånär som på att jag hade ont i min jävla mage hela kvällen, men börjar nästan bli van de så...
Kort kommer senare!!!!

Hade jag en hel dag ? JA


Får se om de bär av till Karlstad idag igen, denna gången storhandling på Ica Maxi..Får se när älsklingen vaknar va han säger om de, han var nykter igår-ligger o sover nu, jag var inte nykter-här sitter jag..Omvända roller =)

O så ikväll ska väl antagligen jag vara chaufför... :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0