Måndag

Så var de redan måndag, och min väldiga fyra ledighet var över..Idag är de dags, klockan 14 börjar jag på nya stället..Håller tummarna för att jag ska trivas där!Ska vara där idag,imorn o på onsdag..

Innan jag åker till jobbet måste jag verkligen ta mej i kragen o måla tak, kan inte skjuta upp de längre nu för idag kommer Stig o börjar sätta upp tapeterna..Åh gud vad jag längtar tills de blir klart!!!!Är nåt så trött på hur de ser ut just nu..Kommer ju bli så snyggt när de blir klart med.Nya möbler ska de inhandlas sen med, bara vi hittar dom perfekta..Svart databord&hylla ska vi ha men vi är inte överens, jag vill ha litet databord stor hylla o älsklingen ska ha tvärt om..Antar att jag får lägga mej, han har en poäng med varför vi ska ha stort databord..O jag har inte de, jag vill bara ha en stooooor hylla till min väldiga samling med böcker =)


Nej kanske skulle sätta igång på direkten??Nog bäst de...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0