Måndag

God morgon! Idag är jag verkligen uppe tidigt, har vart o kört in Fridde te stan.Orka aldrig åka o hämta hans bil igår så..Hade funderingar på om jag skulle ha tagit mej en morgon promenad men de är svinkallt ute ju, skulle nästan behöva ha vinterjackan men lite väl tidigt för de?

Igår va myskväll, One three hill har ju börjat igen upptäckte jag, kul med nya avsnitt.Sen kolla jag på en seg film, och efter de Super Natural  va hur läskigt som helst igår ju.Barn som blev utbytta o barnen som var ist för dom riktiga var så läskiga. Satt där på helspänn hela avsnittet, gillar o skrämma upp mej själv med thriller/skräck..Kommit en ny film jag vill se med Barnhemmet, bara sett fodralet men fodralet ser läskigt ut så då är nog filmen också de =)

                           

Funderar på om  jag skulle ta o städa här idag, men känns så omotiverat o städa när hallarna ser ut som fan själv. Får se vad de blir me de, skulle ju kunna ta vardagsrummet iaf..Sen jobba, natt igen..På torsdag börjar jag på de nya stället iii nervöst ju! Nej nu så, dags o göra ngt iaf.. Kanke skriver mer sen. =)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0