Kvällen igår

Riktigt lyckad, jag hade roligt =)

Började med bowling, jag var den ständiga tvåan(jag som ville vinna).Sen var de nachos buffe, hur gott som helst!!Drack ett par Virgin Ooze(stavning??)..Fattar inte varför de nästan inte finns nånstans för? Blev iaf väldigt glad över att de fanns där =)
Sen bar de av ut i bilen, först runt i Säffle o sen ner till snobb Åmål, gudars vad snobbigt folk de finns där! Fattar inte att jag har kunnat bo där haha.. Men var ändå rätt trevligt där även om jag&Therese mest satt i bilen..Lyckades o träffa på lite trevligt folk med, Lollo, syster mi med full pojkvän bla. Efter Åmål blev de tillbaka till Säffle, släppa av folk o sen hemöver..Var väl hemma strax efter tre, skönt o va hemma "i tid" 


Idag är de bli slapp dag, ska hitta på ngt gott o äta&mysa med min älskling.. <3

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0