Ensam hemma kväll

Ja ikväll har jag en ensam hemma kväll, den ska tillbringas med en bra bok, tv&datorn..Fin fint de!
Pappa&Ingela har vart här på besök, hade med sej marknads choklad till mej..Mums! Två påsar fick jag, kommer äta choklad så jag rullar fram sen =)



Igår var Sandra,andreas&William här, alltid trevligt med besök! Gjorde nachos o satt mest o tjöta..Å så vart vi ute o åkte med en ledsen William, blev rund tur i nysäter o så var vi o kika vid Von Estedska gården(såg riktigt läskigt ut i mörkret) Har aldrig tänkt på att de faktiskt är känt för att de spökar där..Älsklingen han tattuera sej han..Blev jättebra tycker jag =)


Åh längtar verkligen tills på måndag, ska bli så kul med förändring =) O sen längtar jag till Fredag, då ska de bli karlstad med Therese o köpa present till Älsklingen min..Wiee bästa presenten tror jag nog bestämt! O sen utgång på fredag kväll o marknaden då också såklart.. Massa o se framemot, sen blire Ullared med Jessica den 3.. O så få klart här äntligen nångång..Ja som sagt massa o se framemot =)


Nu ska jag återvända till boken jag, Maskrosungen


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0