Bla bla bla

Åh herregud, jag fick mej en liten sovmorgon!haha helt nöjd sov ända till kvart i nio! =)


Igår var jag&Therese i Åmål, jag fick mej ingen byrå för den var slut..Får bli en nästa vecka ist, men Therese köpte sej en jättefin hylla till hallen..Sen var vi på profab o mest dampa runt, hittade nada där! Men köpte iaf kattmynta till katterna(som vi tydligen redan hade hemma) o så köpte jag tvål&käck..Wohoo storhandling..Sen tog vi en ride över döda Åmål, sen en ride över säffle..Sen åkte jag till garaget, älsklingen skulle polera bilen jag försökta var till nån hjälp men jag är en slarver ;) Sandra&William kom ner o sa hej. Och jag fick en försenad födelsedags present, ett jättefint ljustake set&godis skål =)

Sen var de hemåt, Idol&Heroes. Så jag parkerade mej själv framför tv i två timmar.. Min snälla älskling var gullig o åkte till Maria o hämta böcker åt mej, så sen blev jag sittande i läsa...

Idag då? Tvätta,greja&läsa.Sen blire jobbet, göra ett 22h pass...

Ska beställa lite nya grejer från Jotex idag med, skohylla& vad heter de? klädhängare? nja iaf en så man hänger upp jackor på(inte en hatthylla).


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0