Saker som luktar

Jag älskar saker som luktar gott, doftljus,parfymer,doftgranar ja ju name it!Och idag har de blivit en massa saker som luktar gott inhandlat, jag o Jessica har varit på en road trip till Åmål.Jag köpte stora block doftljus, deo till diskmaskinen(haha-ha)&doftvax..Köpte även mer leksaker till alla fyrbenta&ett reflex halsband till Kurrekatt så han syns när han är ute i mörkret så de var inte bara luktsaker som handlades =) Sen hem till Jessica en sväng igen, hon hade luktgrej från lidl som man stoppar i eluttaget o de luktade så gott!!Så så klart fick jag iväg o inhandla en sån innan jag for hemöver..Hehe
Annars idag så har jag jobbat, på polstjärnan..En slappis tur, fyra timmar bara..Var själv två av dom fyra timmarna, då var de lite nervöst fast de inte var nårra hemma.Jag städa,mata fiskar&vattna blommor =) 

Sen ska min älskling få fixa till helgskinkan jag köpte igår, guuud va de ska bli gött!!Han är min kock han min kära pojkvän =) Tur att nån av oss är duktig i köket annars skulle de bli till o leva på köttfärssås&makaroner.. ;)


Nehej nu tror jag bestämt att det är One Tree hill på tvn så jag fick iväg jag..
 

Kommentera
Postat av: Malin

Ja har också en liten förkärlek till sånt som luktar, så blev nyfiken på va de va du hade köpt på lidl:) tror ja också vill ha en sån:)

2008-11-04 @ 01:44:45
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0