Redan hemma

Ja blev en riktig kortdag, fanns inte så mkt att göra så då fick jag korta ner mina timmar o brumma hemöver..Riktigt skönt! Tusen miljoner grejer som behöver göras här hemma ju.. Var iaf en trevlig dag på jobbet, första två timmarna jobba jag med en jättego tjej som dessutom var lika pratglad som mej =) Blev en massa kaffe o tjöt i två timmar(som gick jättefort) innan de va dags för henne o sluta, sen var de matdags..Mexicansoppa med korv&Spagetti, satt fint i magen de innan de blev en promenix till stan o sen sluta för min del.. Min dag de, nu ska jag sätta fart och underätta underverk med mitt hem..Eller iaf ta hand om disken&tvätten =)

Imorn har jag&min love 1½ tillsammans, gudars vad tiden går fort =)


            

               Älskar

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0