Min tröja

Igår skulle jag köpa/prova en jättefin stickad tröja, gråsvart skulle jag ha. Står o kollar storlekarna, där är M och svisch så tar tjejen som står på andra sidan tröjan.Va fan, min tröja!!Enda som var i min size o i rätt färg, tackar&bockar jag sparade 200:-

Annars var de trevligt i karlstad, köpte massa doft&värmeljus på ikea..Ja hmm jag köpte ljus för typ 150:- Köpte två matskålar till katterna med, dom snygga gröna dom hade de var utbytta till svarta o jag gillart!Massa mat sen då, o ett tv-spel som vart billigt..Sen blev de en till grej till tv-spel som älsklingen köpte med presenkortet han fick av mej o lite extra pengar också då..Var iaf ett frågesport spel för upptill 4 pers, kan nog vara svinkul de =)

Nu ska jag rulla till jobbet alldeles snart jag, jobba 8-16,30..Känns motigt, jag är bortskämd med 8-14..
Ikväll är de desperate, både ser framemot&inte.Hoppas dom har gjort de så de är lika bra som desperate ska va..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0