Liten Sally =)

Då var de måndag då, är en ganska lugn vecka för min del om jag få vara ledig de jag ska vara ledig..Hoppas hoppas!
Lön idag, inte så kul när man inte får så mkt över men men, de kommer väl o gå runt iaf. Karlstad blire sen, till Ikea o köpa massa värmeljus o till ica o storhandla.

Guud va go våran lilla Sally är, har legat o sovit med oss hela natten.Hon är verkligen en helt underbar katt så lugn&go.Har lite beslutångest för om jag ska stänga isär katterna när jag åker till jobbet, tror ju inte att dom stora skulle göra henne ngt men eftersom Sallly är en tjej med mkt attityd kanske hon retar upp dom?O hon är ju så liten så hon har inte mkt o sätta emot om dom skulle bråka? Hon fräser på dom så fort dom kommer i närheten av henne, kanske bäst första dan? Svårt detta..

Nej
nu är de dags o göra sej iordning, jobbet kallar..Hej hej

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0