Fredag

Ja gud ja, redan fredag.Men känns inte som fredag för jag ska jobba..Ska iaf inte jobba mer denna helgen o de är skönt!!! Går av två imorn o ledig söndag&måndag, kanske får mina efterlängtade två dagar?Antagligen inte men iaf söndag kommer jag att säga nej till.

Idag blire ju då o åka hälsa på Jessica i huset, o mer än så händer nog inte? Kanske skulle ta o tvätta lite innan jag åker? Jag ska iaf snart äta frukost, smörgås med stekt ägg&kaffe till de, mm sitter fint i magen de ni!!



Varför kommenterar aldrig nån? Eller jo ibland kommenteras de ju, men jag vet att jag har ett x-antal läsare varje dag men nästa aldrig kommentarer? Kom igen nu i kommentera lite ibland, tråkigt annars ju =)

Kommentera
Postat av: Jessica

Du får ställa roliga frågor i inlägget. Då brukar folk kommentera. Annars skiter de i de :)

2008-10-22 @ 14:07:02
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0