En slappis jobb dag

Jag har haft en så lugn dag på jobbet så att..
Började dagen med lite små ärenden sen skulle jag in till Säffle o sätta på vinterdäck på en av leasing bilarna, Therese höll mej sällskap medans dom fixade bilen o sen bar de av tillbaka, rast o sen en långkörning med mat..O så var de dags o sluta..Vart sju timmar som gick väldans fort de :) Gillar o jobba i långserud, känner mej "hemma" där..Hoppas de blir med jobb där nu framöver har vart dåligt med hemtjänst jobb nu för min del..Dom ringde från polstjärnan förut o ville jag skulle göra natt där, kunde ju inte de för jag jobba både idag&imorn, men vetifan om jag skulle våga de än?Har ju knappt vart där o så ska man va själv en natt? NERVÖST!!! Men men nu blev de inte så så får spara på den nervositeten ett tag till..


Idag då? Göra som vanligt ingenting, eller kanske skulle försöka hitta inspiration till o städa? Hemmet är verkligen i behov av de, uschanemej va de inte har vart städat på länge..Jag har blivit en slappis med att städa, inge kul ju.Förut städa jag jämt men nu? Väntar jag tills dammråttorna går till attack innan dammsugaren åker fram haha..

Längtar till helgen, till söndag då är jag ledig!! Skönt de..


                                       


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0