Dagens pucko

Kan de va jag de? Är så irriterad på mej själv, beställde ju nya gardiner som ni vet och idag var de dags o hämta paket..När jag kommer hem med dom visade de sej att de var EN gardin i varje paket, inte ett par!!!!O helt plötsligt blev mina fynd väääldigt svindyra gardiner och jag grinar..Tänker inte beställa resten heller tror jag, slängde upp dom sk vinröda i sovrummet ist dom var de iaf flera av.Men inte var dom vinröda heller utan mer lila...


Annars idag har de varit sista brevidgångs dagen på polstjärnan, riktigt trevlig personal där ä de =) Var en slappis tur ida, börja sju o sluta tjugo i tie..Var inte helt fel, efter gårdagens maraton jobb behövde mitt huvud lite semester..Var på banken efter jobbet o tog ut pengarna så på lördag bär de av efter bil också, skojigt värre ju =) Och snart är de ju fredag med, ullared here we come tjohoo!! Massa roadtrip för Sandra detta, gudars kommer ju vara helt tant sen efter detta.Man är ju inte ung längre.. ;)

Imorn blire de kalas för älsklingen, ska baka tårta o grejer..Hoppas verkligen han blir glad för presenten han ska få!!


Läste en blogg för en stund sen med en lista, en av "frågorna" var: Brukar du skälla på din husdjur? Svaret fick det att verka som de inte är normalt o skälla på sina husdjur, men jag skäller på mina hela tiden?Flera gånger om dan.Är jag konstig då??

Och på tal om husdjur är våran bebis fortfarande borta, usch hoppas inget hemskt har hänt honom.O de får Kurre skäll för, har sagt till honom massa gånger att han ska hämta hem junior åt oss :`( Men ingen junior?

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0