Väntar

Idag, jobbat som vanligt. Annars har de inte inte hänt mycke, Friddes föräldrar är här o grejar med tapeterna..Snart klart i hela hallen nere, sen är de bara det värsta kvar!!Mer papp måste inhandlas också, tar emot kan jag säga inte direkt billigt o dessutom syns de ju inte!!Fast iofs påverkar de ju resultatet så lika bra o ha de, annars akulle de inte bli så jämt&fint..
Nu väntar på att min älskling ska masa sej hem med pizza, vi ska va onyttiga idag =) Inte helt fel med pizza ibland..

Har beställt mitt presentkort idag, fick bli Hm..Var ju bara lockreklam eller ngt att Cubus skulle va med, fanns inte som alternativ när man väl skulle beställa!!Fusk..

Längtar till 29, då ska de bli julklappshandling med Therese =)
Haha planerar i god tid, men lika bäst de så att de händer ngt!
Syster min skrev förut o undra vad jag ville ha i julklapp, gudars så långt har inte jag hunnit tänka än!Bara vad JAG ska köpa till alla, inte vad jag vill ha.Får ta mej en funderare på tror jag bestämt..
•Har man blivit vuxen när man börjar planera jul tidigt??
Jag gillar o planera..





Sandra ♥ Fridde

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0