Uppdatering

Inte haft nån lust o skriva under helgen, kanske för att de inte har hänt så mkt?Jobbade hursomhelst på lördag kväll, o igår var jag ledig..Ljuvliga söndag =) Jag gillar verkligen söndagar, om jag är ledig vill säga..Massa bra på tvn och ja de e söndag helt enkelt.Älsklingen lagade jättegod mat igår, lax..Jag som inte ens tycker om lax eller fisk, jag älskade detta så de får han allt göra om =) Tror min mage e på bättringsvägen med, fick ju köpa nåt brus jag skulle dricka.Fast ibland får jag för mej att jag kanske inte skulle ha fått så ont även om jag inte hade druckit de?Fast de är nog bara inbillning, så ont som jag har haft de senaste så går de nog inte över av sej självt..Fast uhuu vad enormt äckligt bruset är, bläää!! Känns som man ska spy nästan, hugaligen så vidrigt.Men de luktar gott haha..

Idag har jag jobbat, en 8-14 på nytorget.Och ikväll ska jag göra en "bota mitt dåliga samvete tur" på hemtjänsten, 19-22..Har verkligen kroniskt dåligt samvete för att jag jämt jobbar o aldrig hinner jobba åt dom..Men va fan!!!Säger ju inte nej för bekvämlighetens skull direkt, säger ju nej för att jag redan jobbar.Men jag får ändå dåligt samvete, skulle behöva klona mej själv..Synd att de inte går..Men nu ska jag nog hinna me dom med, ledig 8 dagar från nytorget nu..8 dagar?! helt skjukt haha..Så länge har jag aldrig varit ledig sen jag börja jobba..Fast det kommer inte o hålla i sej utan jag kommer o jobba..Men torsdag ska jag vara ledig, ska åka ner till Borås till min farfar som fyller 80år..Och nästa måndag ska jag vara ledig har jag tänkt mej, älsklingen har tage semester o då vill ja också ha de ;)

Nej nu ska jag kika vidare, o så ska jag skicka ett argt mejl till Nelly för att mitt paket inte har kommit(skulle ha kommit förra veckan enligt leveransbeskedet)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0