Oj så lat man kan va

Vilken slappis jag är, jag skulle städa? Hmm jo jag har ju plockat undan..Jag skulle greja med tvätt? Har jag nästa gjort ifa, åka med kartonger?Näää..En sån slappis! Här har jag suttit, o så har jag ätit, pratat i telefon o druckit kaffe..

Ringde en från spärrservice?! förut, Hon- Vi firar att vi har fått våran miljonte kund
Jag-Jaha
Hon-Därför vill vi ge dej en gratis nyckelring så om du tappar dina nycklar kan den som hittar dom lägga dom på lådan o du får tillbaka dom, bra va?
Nej tack
Varför skulle jag få ngt helt gratis? O varför ringa mej om dom har en miljon andra kunder?O om jag skulle tappa mina nycklar skulle de säkert inte vara ngn som lägger dom på lådan ändå...



Nu kan de bli kväll, äta massa godsaker, BUZZA, o umgås..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0