Nästan helg

Fredag idag då, avbryter min väldiga ledighet idag för att jobba i hemtjänsten 4 timmar sen..Annars har de var väldigt skönt o välbehövligt med ledighet, min mage har dessutom bleve väldigt mkt bättre.Tror kombinationen av välförtjänt ledighet&bruset har gjort sitt.Har inte haft ont på flera dagar o de känns overkligt!Vet inte vilken dag jag inte hade ont innan de, ett par månader nu?Ja nåt sånt..Blir hursomhelst ett par lediga dagar till sen efter detta, helgen+måndag.Måndag ska bli mysigt, älsklingen har tage semester då, o då vill jag också ha semester känns som vi aldrig är lediga tillsammans annars..O så åker han ju iväg i helgen med så syns inte ngt då heller..

Helgen blir lugn den, Therese&Beckis ska komma hit..Bara umgås, käka godsaker o med all säkerhet spela BUZZ.Jessica kanske kommer också?Hoppas verkligen de, skulle va extra mysigt =) Ska bli mysigt hursomhelst ändå, o jag&Therese har inte settts på hundra år känns de som!!Så den här kvällen behövs verkligen..O nästa helg ska jag&Therese ha en heldag i kd, bara massa massa shopping&ut o äta mat =) Jag gilla!

Igår då, vart ju en heldag hos farfar i borås.Han fyllde 80 så de bjöds på massa gott, åt så jag vet inte vad..Var mysigt o åka iväg med pappa, det var verkligen 1000 år sen sist.Förr(haha)  var vi ju jämt ute på roadtrips..

Beställde även min nya mobil igår, wiee..Den fanns äntligen!Ska bli så gött med ny, slippa denna som stänger av sej flera gånger om dan.Fast de är ju som tidigare sagt, ingen värsting mobil detta. Bara billig&rosa, ska betala på denna jag har nu ett halvår till så känns dumt&onödigt o beställa en dyr en..

Och idag fick jag ett loveli mejl, min Jlo Miami glow har påbörjat sin resa mot min brevlåda =)

              
                                                       Love love love

Kommentera
Postat av: Malin

Hehe ja jag tror de. Lr? Hon sa att de skulle räcka med 6 lr 7 packet, o de e 20 st i varje. Men ja vi får la se. Får beställa mer annars:) haha ne de kan ja inte, men de kan fan inte bli värre än va ja ser ut nu. Vägrar klippa mig också. Vet inte hur mkt ja får jobba heller men:) haha. Vill ha hår! Haha

2008-11-21 @ 13:51:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0