Jag har

En papegoja på min axel, eller var de en katt kanske? Vit är den iallafall.. ;)


Hemma från jobbet nu, haft slapp dag..8-13, inte fel de inte..Efter jobbet var jag in på domus o köpte Touch-lampor till garderoberna, skönt o få lite ljus där inne..Var på tiden, har tänkt på sånna lampor i säkert ett år nu.Så bättre sent än aldrig..

Funderar på vad jag ska ta mej till o göra, men blir nog sittandes här tills min kärlek kommer hem.

Hade kommit upp mej i poäng på gratisbio så nu är de dags för present kort, tror de väger mellan Cubus&Hm..Hjälp?
Hm är ju alltid bra, men där köper jag mest småtjafs.Cubus gillar jag starkt dom gångerna jag hittar ngt där.Fanns ju massa annat med man kan välja, åhh svårt!!!Får jag fundera till på rejält detta..


Nej, jag sitter inne med ide torka så får nog vara så här, vi sägert!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0