Hundliv vs kattliv

Nu var man tillbaka hemma igen, bestämde mej för att lämna Ester redan idag så mamma kom o mötte upp i Säffle..Katterna blev så glada när jag kom hem utan henne =)

Annars då så har jag o Sandra vart o gjort stan, hon har handlat massa  underbart söta saker till sötsaken William.Sen var vi o fika(mamma var med o fika också) Sen åkte vi till Ica o lekte blom-freak..Eller lekte??Haha Köpte jätte mkt grönväxter,dom sålde ut för 20:- o då kunde jag ju inte motstå så jag köpte tre stycken o Sandra köpte fyra..Vi såg ganska kul ut med alla blommor =) Var rätt stora med så, men jag är så nöjd så!O katterna har provsamkat allihopa redan o jag tror dom  var ganska nöjda med?


Gjorde mej på ett försök att göra min plikt som en väluppfostrad medborgare, genom att ringa polisens rapport nummer förut, var en stor hund som sprang på E18..Jag tyckte de skulle vara synd att om den blev påkörd, men när jag kommer fram o berättar mitt ärende så säger hon i luren: Jag kopplar dej vidare, och poff så hade hon lagt på..Tackar&Bockar hoppas hunden klarade sej..Störande att hon bara la på...


Mitt Nelly paket är nog borta de förresten, har inte kommit än..(skulle ha kommit förra tisdagen) Och surast av allt är att de jag hade beställt inte finns o köpa längre, de är slut..O jag grinar om jag inte får de =( Var ju julklappar där också..Jävla skitposten!!!!!!!

Kommentera
Postat av: sandra

haha ja de va inte så bra skämt faktiskt:P trevligt va de idag å fara runt sådär:P

2008-11-19 @ 15:50:47
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0