Hemma igen

Ja nu var jag tillbaka på hemma plan, o de snöar ute!!!Gud så mysigt, jag gillar snön..Var en riktig mystur jag gjorde på jobbet, vissa ställen man kommer till känner man sej så uppskattad på och det tycker jag om =) Blev bjuden på kaffe&plättbakelser i en av stugorna jag var i, de var inte helt fel de..Men nu sitter jag här med dåligt samvete igen, sa nej till extra turer hela helgen..Jag vill inte jobba tre timmar på en kväll enbart, men ändå får jag så dåligt samvete..Inge bra detta mitt samvete...Men men så äre!!Skulle behöva en kurs i inte ha dåligt samvete, har nog alldeles för stort samvete..Mot jobb, folk ja allt!!

Nu väntar jag på att mormor&syster ska komma, o sen längtar jag tills min älskling kommer hem..Ska ha mys ikväll med nachos =) O så ska vi åka till vikinghallen o hämta paket, älskling har fått sin nya värsting mobil o jag misstänker att jag har fått min parfym =) Lyckan är gjord!!




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0