Hej&hå

Jag får damp på Sally, fö Sally har damp!!Gudars så en liten kan härja..Igår, ja vad hittade hon inte på? Hängde sej i en ljuslykta i fönstret så den for ner i golvet o gick i tusen bitar, hoppade in i öppna spisen o gnuggade sej mot väggarna där.Vit katt?Nej grå.Klättade på teglet utanpå öppna spisen, katt?Nej apa..O nu alldeles nyss hittade jag henne hängande på en tröja som hänger på tork..Hej o hå, tur för henne att hon är så söt som hon är..Har även en förkärlek för att hoppa i blommor, har lyckats massakera en hel del..Min jättestora fredskalla är bara o slänga den =( Hon har så mkt energi så jag blir inte klok på henne,sover hon aldrig?Håller på o hoppar på mej på nätterna o jagar efter fötterna..Och nu kände hon nog på sej att jag klagar på henne, för nu kom hon o kröp upp o gosa mej i nacken.. Hon är allt go fast ho är som hon är!!

             

Kommentera
Postat av: anje

HAHA vilken jäkla dåre, jag saknar henne inte alls.. ;)

2008-11-19 @ 15:35:26
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0